Menu
0
Ruime selectie professionele tactical gear
Bekijk onze TRUSTPILOT reviews
GRATIS VERZONDEN | NL €50+ | BEL/DEU €120+

Verzenden & Retourneren

 

Je hebt een mooi product besteld en natuurlijk wil je dit snel in huis.

We snappen dit helemaal en zetten ons daar maximaal voor in. Voor de bezorging vertrouwen we daarom op een aantal pakketdiensten.

Hierdoor is doorgaans kunt u de meest geschikte dienst voor uw afleveradres kiezen.

Wij werken met DPD, PostNL, DHL voor Nederland, Postnl en DPD voor Belgie en DPD en DHL voor Duitsland. Voor andere landen kunt u de opties zien op de kassa pagina.

 

Voor PostNL zendingen geldt het volgende:

Alle orders die op werkdagen voor 17:00 besteld worden (en waarvan alle producten op voorraad zijn) worden direct verstuurd

Voor Belgie werken wij ook met PostNL of DPD. Ook in België is je pakket over het algemeen de volgende werkdag in huis.

Bezorgkosten

Nederland PostNL 6,25- vanaf 50 euro gratis verzonden
België PostNL/DPD 9,50 euro
Duitsland DHL/DPD 9,50 euro

 

 

Nederland boven 50 euroGratis
België boven 120 euro

Gratis

Duitsland boven 120 euro

Gratis

Europa boven 180 euro

Gratis

Wereld boven 450 euro * priority shipping

Gratis

 

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd

Wij versturen alle (werk)dagen van het jaar m.u.v. feestdagen;

  • Nieuwjaarsdag
  • Goede vrijdag
  • 1e en 2e paasdag
  • Koningsdag
  • Bevrijdingsdag
  • Hemelvaartsdag
  • 1e en 2e pinksterdag
  • 1e en 2e kerstdag
  • Oudjaarsdag

Bij het bestellen van het door u gekozen product ontvangt u een verwachte leverdag. Deze leverdag is een schatting. Hoewel de schatting in bijna alle gevallen wel klopt kan het altijd dat uw pakket later in huis is. Helaas hebben we nadat uw pakket bij ons is verstuurd geen invloed meer op de levering en kan PostNL altijd overmacht hebben.

Indien u zeker wil zijn van directe levering adviseren wij u om ons te mailen / bellen of uiteraard langs komen bij onze showroom.

Voor DPD & DHL geldt het volgende:

Bestellingen die op werkdagen voor 14:00 geplaatst worden, worden dezelfde dag verstuurd met DHL of DPD.

 

Hoe volg ik mijn pakket?

Dit is afhankelijk van welke pakketdienst je hebt gekozen.

PostNL: https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken

DPD: https://www.dpd.com/nl/nl/ontvangen/volgen/

DHL: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace

 

Afleverpunten/Pakketpunten

Gezien de huidige lockdown situatie hebben wij tijdelijk de afleverpunt functionaliteit uitgezet. Dit om verwarring & teleurstelling te voorkomen wanneer het betreffende punt toch gesloten blijkt te zijn. Excuses voor het ongemak!


Afwijkend Afleveradres

Afwijkend Afleveradres is mogelijk bij uw bestelling. Bij het afreken wordt u gevraagd naar factuur en afleveradres, indien dit afwijkt van elkaar kunt u dit hier opgeven.


NAPO Verzending

Het is bij ons uiteraard mogelijk naar het uitzendgebied of buitenland te versturen met NATO Post.

Gebruik de volgende adressering voor post naar een schip of eenheid in het buitenland:

  • Rang, initialen en naam
  • Werknemers ID
  • Naam van eenheid of schip
  • NAPO (gevolgd door het nummer dat u heeft doorgekregen)
  • 3509 VP Utrecht

Voor kazernes in het Caribisch gebied (met uitzondering van Sint Maarten en Bonaire) geldt de postcode: 3509 VS.

Noteer het land van bestemming niet op uw poststuk. Hierdoor bestaat namelijk de kans dat PostNL het poststuk rechtstreeks verzendt. U ontvangt het stuk dan na dagen of weken onbestelbaar retour. Verder bestaat er een kans dat PostNL de portokosten naar dat land in rekening brengt.

Wij voorzien uw zending van een CN22 Douane formulier. Hou er rekening mee dat NAPO Postpakketten maximaal 2 Kilo mogen zijn.

 

Transportgarantie

Mooie gear verdient het om goed verpakt onderweg te gaan. Hiervoor doen wij altijd ons uiterste best. We proberen zo veel mogelijk rekening te houden met kostbare of breekbare producten. Wij zorgen voor goede dozen en ander verpakkingsmateriaal.

Mocht er desondanks een zending van ons in een zwaar beschadigde verpakking aankomen dan heeft u altijd de mogelijkheid de zending te weigeren. Dit is voor u en ons het makkelijkst aangezien het pakket dan weer bij ons terug komt.

Hierna kunnen wij u voorzien van een nieuw item.

 

Bedenktijd / herroepingsrecht - Retour Informatie

Bij Applied Store krijgt u 14 dagen bedenktijd na de start van de dag van ontvangst. In de 14 dagen mag het artikel & verpakking, mits onbeschadigd en ongebruikt zonder opgave van reden retour gestuurd worden.

Passen van bijvoorbeeld een broek, shirt of handschoen mag uiteraard vermits u de kaartjes er aan laat zitten.

Vanwege hygiëne zijn er enkele restricties voor wat betreft retouren. De onderstaande producten kunnen na het passen (uit verpakking) niet retour:

  • Sokken
  • Ondergoed
  • Thermokleding
  • Caps/Mutsen
  • Fluitjes

Wij storten altijd uw betaling na acceptatie van het retour gestuurde product binnen 5 werkdagen terug.

Retouren zijn ten alle tijden op uw eigen kosten t.w.v. het reguliere pakket verzendtarief PostNL, DPD of DHL. U bent tijdens openingsuren ook altijd welkom de producten binnen 14 dagen na ontvangst van uw order terug te brengen bij ons in de showroom. 

Uw kunt uw retourzending sturen naar:

Applied Store
T.a.v. Retouren
Nieuwe Haven 87A
3116 AB Schiedam

Je bent zelf verantwoordelijk voor het verzenden van het pakket - bij vermissing dient een onderzoek ook door jouzelf als verzender van de retour te worden ingediend bij de betreffende pakketservice.

Stuur je meerdere items terug, waardoor je onder de verzendvrije voet komt? Dan zijn we helaas genoodzaakt om de verzendkosten alsnog in rekening te brengen. Deze worden verrekend met het te retouren bedrag.

Pakket niet opgehaald / afleveradres incorrect?

Hou er rekening mee, dat wanneer een pakket niet opgehaald wordt bij een pakketpunt, de pakketdiensten dit pakket terugsturen. Dit gebeurt ook wanneer het afleveradres incorrect blijkt te zijn.

Deze retourkosten worden in rekening gebracht en ingehouden op het terug te betalen bedrag. De retourkosten zijn doorgaans hetzelfde bedrag als de verzendkosten zijn geweest.

Let op: bij gratis verzenden kunnen dus ook retourkosten in rekening gebracht worden wanneer het pakket niet opgehaald wordt of wanneer het totaalbedrag onder de verzendvrije voet uitkomt na het retouren van een deel van de order.

 

Ik wil mijn product graag omruilen

Wanneer je een product wil omruilen, vragen wij je om het pakket retour naar ons te sturen conform onze normale retourvoorwaarden. Daarna storten wij je je geld terug en kun je de order opnieuw plaatsen. Dit doen wij om teleurstellingen te voorkomen - onze fysieke showroom is open voor inloop & het kan dus gebeuren dat het product waarvoor jij het wil omruilen op dat moment niet meer beschikbaar is.

 

Retour na 14 dagen?

Bent u te laat met retouren en komt uw retour dus buiten de 14 dagen bij ons binnen? Neem dan eerst contact met ons op, dan kunnen we per geval bekijken wat we voor u kunnen betekenen.

Let op: dit bekijken we echter wel per geval - we behouden ons het recht om een retour-aanvraag buiten de 14 dagen te weigeren. 

 

Ik heb iets gekocht in de showroom, mag ik dit nog terugbrengen?

Bij een aankoop in onze fysieke winkel/showroom geldt de wet koop op afstand niet. Dat betekent dat artikelen die in de showroom gekocht zijn, alleen omgeruild kunnen worden voor een ander artikel, of voor een tegoedbon ter waarde van het product.

Let op: dit geldt niet voor op=op artikelen/uitverkoop artikelen. Wanneer er bij een artikel vermeld staat dat dit een op=op artikel is/uitverkoopartikel is, zullen wij dit altijd vermelden bij de aankoop en hierop geldt dat deze artikelen niet teruggebracht mogen worden/dan wel omgeruild kunnen worden.

 

Is het artikel speciaal voor u besteld / niet standaard in ons assortiment?

Dan is het helaas niet mogelijk om uw artikel te retourneren.

 

Het artikel of de verpakking is beschadigd retour gekomen.

Wanneer een artikel beschadigd retour komt, vergoeden wij niet het volledige bedrag tenzij anders overeen is gekomen. Wij communiceren dit altijd per mail.

 

Afleverinstructies

Wij maken er u op attent dat afleverinstructies, welke u eventueel bij de order vermeld, niet meegenomen kunnen worden op het pakket etiket. Zodoende zullen wij deze niet verwerken.

 

Verzenden middels brievenbuspakket

Wij bieden op onze webshop de mogelijkheid om kleine items te verzenden middels een brievenbuspakket. Een brievenbuspakket kan alleen binnen Nederland verzonden worden. Wij adviseren je echter wél om duurdere items (boven de 10 euro) met een regulier pakket te laten versturen. Voor een brievenbuspakket hoeft niet te worden getekend en daarom is een onderzoek instellen naar een zoekgeraakte order niet mogelijk.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00