Jouw order snel verzonden!
Je hebt een bestelling geplaatst en kan niet wachten om 'm te ontvangen. Snappen we helemaal! Daarom nemen we bestellingen op werkdagen aan tot 17:00 zodat we hem dezelfde dag kunnen versturen. Wij versturen binnen Nederland en België met PostNL & DPD, naar Duitsland kun je ook voor DHL kiezen. In andere Europese landen maken we gebruik van DPD of UPS.
Bezorgkosten
Nederland PostNL | 7,25 vanaf 75 euro gratis verzonden |
België PostNL/DPD | 9,95 euro vanaf 120 euro gratis verzonden |
Duitsland DHL/DPD | 9,95 euro vanaf 120 euro gratis verzonden |
Overige Europese landen | Wordt berekend bij Checkout / vanaf 250 euro gratis verzonden |
Wereldwijd Express Shipping | Vanaf 45 euro (wordt berekend bij Checkout) / vanaf 450 euro gratis verzonden. |
Op deze dagen versturen wij geen pakketten:
- Nieuwjaarsdag
- Goede vrijdag
- 1e en 2e paasdag
- Koningsdag
- Bevrijdingsdag
- Hemelvaartsdag
- 1e en 2e pinksterdag
- 1e en 2e kerstdag
- Oudjaarsdag
Hoe volg ik mijn pakket?
Je ontvangt per mail altijd van ons een track & trace code. Het kan wel eens gebeuren dat deze in de spambox/ongewenste mail terecht komt. Mocht je geen track & trace code hebben ontvangen, stuur ons dan even een mailtje, dan kijken we dit direct voor je na en voorzien we je alsnog van de track & trace code!
In de PostNL App wordt vaak automatisch al de zending herkend & hoef je dus niks te doen om je pakket te kunnen volgen :)
Afwijkend Afleveradres
Afwijkend Afleveradres is mogelijk bij uw bestelling. Bij het afreken wordt u gevraagd naar factuur en afleveradres, indien dit afwijkt van elkaar kunt u dit hier opgeven.
NAPO Verzending
Het is bij ons uiteraard mogelijk naar het uitzendgebied of buitenland te versturen met NATO Post.
Gebruik de volgende adressering voor post naar een schip of eenheid in het buitenland:
- Rang, initialen en naam
- Werknemers ID
- Naam van eenheid of schip
- NAPO (gevolgd door het nummer dat u heeft doorgekregen)
- 3509 VP Utrecht
Voor kazernes in het Caribisch gebied (met uitzondering van Sint Maarten en Bonaire) geldt de postcode: 3509 VS.
Noteer het land van bestemming niet op uw poststuk. Hierdoor bestaat namelijk de kans dat PostNL het poststuk rechtstreeks verzendt. U ontvangt het stuk dan na dagen of weken onbestelbaar retour. Verder bestaat er een kans dat PostNL de portokosten naar dat land in rekening brengt.
Wij voorzien uw zending van een CN22 Douane formulier. Hou er rekening mee dat NAPO Postpakketten maximaal 2 Kilo mogen zijn.
Pakket beschadigd?
Mocht het gebeuren dat een pakket beschadigd raakt onderweg, dan verzoeken we je het pakket aan de deur te weigeren. Mocht het pakket al zijn aangenomen, neem dan contact met ons op per mail. We vragen je foto's mee te sturen van de beschadigde verpakking. We gaan dan met de vervoerder op zoek naar een passende oplossing. We vragen je om een beschadiging binnen 5 werkdagen na ontvangst te melden.
Bedenktijd / herroepingsrecht - Retour Informatie
Bij Applied Store krijgt u 14 dagen bedenktijd na de start van de dag van ontvangst. In de 14 dagen mag het artikel & verpakking, mits onbeschadigd en ongebruikt zonder opgave van reden retour gestuurd worden.
Passen van bijvoorbeeld een broek, shirt of handschoen mag uiteraard vermits u de kaartjes er aan laat zitten.
Vanwege hygiëne zijn er enkele restricties voor wat betreft retouren. De onderstaande producten kunnen na het passen (uit verpakking) niet retour:
- Sokken
- Ondergoed
- Thermokleding
- Caps/Mutsen
- Fluitjes
Wij storten altijd uw betaling na acceptatie van het retour gestuurde product binnen 5 werkdagen terug.
Retouren zijn ten alle tijden op uw eigen kosten t.w.v. het reguliere pakket verzendtarief PostNL, of DPD. U bent tijdens openingsuren ook altijd welkom de producten binnen 14 dagen na ontvangst van uw order terug te brengen bij ons in de showroom.
Uw kunt uw retourzending sturen naar:
Applied Store
T.a.v. Retouren
Nieuwe Haven 87A
3116 AB Schiedam
Pakket niet opgehaald / afleveradres incorrect?
Hou er rekening mee, dat wanneer een pakket niet opgehaald wordt bij een pakketpunt, de pakketdiensten dit pakket terugsturen. Dit gebeurt ook wanneer het afleveradres incorrect blijkt te zijn.
Wordt een pakket niet opgehaald & daarmee dus retour gestuurd, dan zullen wij de verzendkosten niet creditteren.
Ik wil mijn product graag omruilen
Wanneer je een product wil omruilen, vragen wij je om het pakket retour naar ons te sturen conform onze normale retourvoorwaarden. Daarna storten wij je je geld terug en kun je de order opnieuw plaatsen. Dit doen wij om teleurstellingen te voorkomen - onze fysieke showroom is open voor inloop & het kan dus gebeuren dat het product waarvoor jij het wil omruilen op dat moment niet meer beschikbaar is.
Retour na 14 dagen?
Bent u te laat met retouren en komt uw retour dus buiten de 14 dagen bij ons binnen? Neem dan eerst contact met ons op, dan kunnen we per geval bekijken wat we voor u kunnen betekenen.
Let op: dit bekijken we echter wel per geval - we behouden ons het recht om een retour-aanvraag buiten de 14 dagen te weigeren.
Ik heb iets gekocht in de showroom, mag ik dit nog terugbrengen?
Bij een aankoop in onze fysieke winkel/showroom geldt de wet koop op afstand niet. Dat betekent dat artikelen die in de showroom gekocht zijn, alleen omgeruild kunnen worden voor een ander artikel, of voor een tegoedbon ter waarde van het product.
Let op: dit geldt niet voor op=op artikelen/uitverkoop artikelen. Wanneer er bij een artikel vermeld staat dat dit een op=op artikel is/uitverkoopartikel is, zullen wij dit altijd vermelden bij de aankoop en hierop geldt dat deze artikelen niet teruggebracht mogen worden/dan wel omgeruild kunnen worden.
Is het artikel speciaal voor u besteld / niet standaard in ons assortiment?
Dan is het helaas niet mogelijk om uw artikel te retourneren.
Het artikel of de verpakking is beschadigd retour gekomen.
Wanneer een artikel beschadigd retour komt, vergoeden wij niet het volledige bedrag tenzij anders overeen is gekomen. Wij communiceren dit altijd per mail.
Afleverinstructies
Wij maken er u op attent dat afleverinstructies, welke u eventueel bij de order vermeld, niet meegenomen kunnen worden op het pakket etiket. Zodoende zullen wij deze niet verwerken. Dit om misbruik & fraude te voorkomen - het is vervelend als de pakketbezorger aan z'n vrienden verteld dat bij jou in de tuin een groot pakket voor 't oprapen ligt natuurlijk ;)
Verzenden middels brievenbuspakket
Wij bieden op onze webshop de mogelijkheid om kleine items te verzenden middels een brievenbuspakket. Een brievenbuspakket kan alleen binnen Nederland verzonden worden. Wij adviseren je echter wél om duurdere items (boven de 10 euro) met een regulier pakket te laten versturen.